Velmi vysoký suchý bod varu 325 °C a mokrý bod varu 204 °C. Pro všechny typy hydraulických brzd a spojkových systémů vyžadujících syntetické kapaliny bez obsahu silikonu. Speciálně navržena s odolností při vysokých teplotách vytvářených závodními brzdami (uhlíkovými a keramickými) umožňující pouze minimální přísun vzduchu pro chlazení brzd.
OBLAST POUŽITÍ
Pro všechny typy ovladačů hydraulických brzd, vyžadujících použití syntetické kapaliny neobsahující silikony. RBF 660 byla speciálně vyvinuta tak, aby odolávala extrémním teplotám vznikajícím v karbonových a keramických brzdách závodních a soutěžních vozů. Lze ji použít také pro klasické ocelové kotoučové brzdy a spojky. Její parametry mnohonásobně překračují požadavky DOT 3, DOT 4 a DOT 5.1 (kromě viskozity DOT 5.1 při -40 °C).
CHARAKTERISTIKA
- NORMY: FMVSS 116 DOT 4/SAE J1703
- Extrémní tepelná odolnost a stabilita
Velmi vysoký bod varu (325 °C/617 °F) předčí klasické brzdové kapaliny DOT 5.1 neobsahující silikony, DOT 5 na bázi silikonů (260 °C/500 °F mini) a DOT 4 (230 °C/446 °F mini). Zaručuje účinné zabrzdění i v extrémních podmínkách. Lepší aerodynamické parametry omezením vstupu vzduchu pro chlazení brzdu osobních automobilů.
Účinná i při dešti
Velmi vysoký mokrý bod varu (205 °C/ 401 °F), překonávající klasickou brzdovou kapalinu DOT 5.1 neobsahující silikon (180 °C/356 °F mini) a DOT 4 (155 °C/311 °F mini) umožňuje zachovat brzdný účinek i při dešti. Brzdové kapaliny pohlcují vlhkost ze vzduchu, což snižuje jejich bod varu a zvyšuje riziko vzniku bublinek páry v brzdovém systému (vapor lock). Mokrý bod varu se měří zvýšením vlhkosti kapaliny (cca 3,5 % vody).
Vyhněte se míchání s brzdovými kapalinami na bázi polyglykolů.
Nelze míchat s brzdovými kapalinami obsahujícími silikon (DOT 5 na bázi silikonu) ani minerální látky (LHM). Skladovat v hermeticky uzavřeném originálním obalu, aby nedocházelo k pohlcování vzdušné vlhkosti.
Při kontaktu s pokožkou, barvami a laky má chemicky agresivní účinky. Potřísněnou pokožku důkladně opláchněte vodou.